Thursday, January 02, 2014

Move on..

Di sebabkan takdak lagi ruang privasi untukku di dunia fb.. eloknya sekiranya gua kembali ke dunia blog yang penuh misteri ini..haha misteri gitu.. bolehlah kembali aku melalut, merapu dan meluahkan perasaan tanpa sempadan dan paling penting tanpa ada mata2 pemerhati yang menilai setiap tindak tanduk yang aku lakukan..

Banyak cerita mo kongsi ni.. Yelah mo dekat setahun tu aku nda aktif di dunia blog.. Takpa selow-selow kita aktifkan diri balik.. Mengarang crta yang adakala best, tak best masam manis dari sudut pandangan mataku.

Tahun baru, azam baru.. Oh azam tetap sama.. Bukan azam namanya tapi impian..impian..oh impian.. 😄😄😅

Ini muka tahun baru.. Wah gtu.. Mo jugak kan post gambar permulaan keja di tahun baru #02012014 padahal ari2 biasa sama jak pun..kihkihkih 😁😁


Okla itu sahaja untuk hari ini.. Okbai..😍

P/s: dan sebenarnya aku post new entry ni pun sbb mo try app baru ni.. Haha #villagepeople la katakan.. Benda baru semua nak excited..😂😂

No comments: