Tuesday, December 06, 2011

Day 27- Why are you doing this 30 day challenge?

hehehe..masa aku mula-mula jumpa cabaran ini aku memang semangat mo buat.. sebab kan.. aku ni selalu ketiadaan idea untuk menulis setiap entry yang aku rasa sesuai.. jadi sementara mengisi masa lapang konon-kononnya aku try la buat.. 

disebabkan aku ni malas buka blog cabaran 30 hari ni dah jadi cabaran 365 hari..hebat tak hebat aku kan..hahahaha.. ok meh aku buktikan, post pertama aku sal cabaran ni..sila klik cabaran 30 hari mencari cinta tarikh post di buat 23 november 2010 tuh..hehehe.. takde hal la.. biasala saja suka-suka..okla itu sahaja..


till then..http://www.emocutez.com



2 comments:

Misya Mialen said...

wah, interesting jg ni dik, ngam mcm utk aku jg yg sllu x ada idea bt cerita;D

btw, aku sdh bt video tutorial utk pashmina tu. nnt aku upload ah. ko try nnt ah;D

elnino de moona said...

nah...mmg mo d try tuh kak.. nice oo akak pkai tdung camtu..:)