Monday, January 04, 2010

no title...:(

Aku tau dan faham akan situasi ini..


Tp kenapa hati aku ingin terus berada dalam posisi ini.. tanak berganjak walau seinci.. pikiran waras aku mengakuinya.. tp di dalam hati yang dalam nih.. berbisik kata yang aku masi ada harapan n mengharap akan sesuatu itu……… rumitnya perasaan ini.. akan membuatkan aku terluka aja… sebenarnya aku ingin ilangkan rasa ati ini.. n kenapa aku salu dapat rasa kepada org yang salah?.. napa salu aku yang terlambat…napa aku muncul tidak tepat pada waktu diperlukan… aku sama cam org lain jugak.. ada kah sebab aku takut untuk menerima komiten tersebut?.. atau aku masi tidak Nampak apa yang mmg sedia ada depan mata… apa yang aku cari sebenarnya?.. apa yang aku harapkan?... napa susah sngat untuk aku menggapainya?.................

Napa saat rasa tuh da berbalas.. aku da tak merasainya lagi?....... sepatutnya aku dpat rasakan perasaan yang sama… sepatutnya aku rasa bahgia kerana akhrnya penantian aku bukan sia2 saja.. TP… saat rasa itu ada.. aku da kehilangan rasa itu…….

Aku egois? Atau aku memilih?.... aku sebnrnya takut.. takut kalu aku tersalah untuk membuat pilihan… aku tanak pilihan aku nih akn memusnahkan kehidupan aku kelak…. Andainya kita boleh mengetahui ati budi org lain… tak akan ada org yang akan kecewa…… mustahil untuk semua itu… kena ada cabaran untuk melalui kehidupan ini…………

Aku rasa aku kena take move n risk?.. adakah ini yang sebenarnya aku mahukan?.... aku lum pasti lagi.. aku masi belum dpat mengakuinya.. tapi kenapa atiku terasa dekat dengannya… aku terlalu pikirkannya..aku salu mengingatinya…

Apa yang patut aku lakukan sekarang?.......... ari demi ari perasaan itu makin kuat.. rasa itu kekdg mempengaruhi rutin2 harianku… kenapa aku masi mengharap?...kenapa?... aku bukan special pun.. aku besa saja.. tp kenapa hati ini degil mendesak akan ada harapan…. Akal pikiran dan ati aku tidak memberikan jawapan yang aku arapkan.. akal pikiran aku paham dan mengakuinya.. ati aku pula sebaliknya…………..ada ketika aku pikir untuk berganjak pergi dan lupakan segalanya… kekdng aku pikir untuk terus bertahan dan ketahui apa sebenarnya yang dia mahukan……………

No comments: