Friday, January 01, 2010

hEpy nEw yEar 2o10..;)

sempena taun baru nih.. seperti taun2 yang sebelumnya.. aku duk uma jaa.. smbut d uma.. just mengadap letop dan tb..hehehehe..
azam?.. erm~~ perlukah aku tetapkan sekarang.. atau masi sama ngn taun2 yang lalu.. tnpa azam dan matlamat yang sebenar2nya aku inginkan....

taun 2010 nih aku da menjangkau 25 taun..hurm~~~ umur yang makin meningkat, umur yang sesuai untuk merancang masa depan aku.. tp!! aku seperti masi terkapai2 mencari SESUATU.. dan pencarian itu masi belum ditemui.. aku masi dalam pencarian itu!!

apa yang aku harapkan untuk taun baru nih..
aku dapat membuat PERUBAHAN..bukan saja dr cara pemikiran, perbuatan, penampilan.. tp aku inginkan semuanya... rasanya aku kena bersikap matang skit kot..hehe :P

soal KERJA.. aku target aku dapat capai semua SKT aku untuk taun ini.. aku mo wat perubahan gak.. supaya keja yang aku wat di hargai dan dorg nampak.. bukan hanya 'lepak2' semata2..hurm..

semua org inginkan yang terbaik untuk setiap taun.. begitu jugak aku.. arap2 apa yang aku rancangkan dan harapkan untuk taun 2o1o ni berjalan dgn baik.. tp kita tidak boleh menidakkan qada dan qadar.. yg ptg kita da USAHA..:)


HEPY NEW YEAR 2O1O..;)

No comments: