Friday, September 24, 2010

memori semalam

arini dpat kontek balik sama member keras aku time d poly dlu.. pnya la hepy.. tima kaseh fesbuk..hakhakhak!~




 AMin.. a.k.a mykikilala.. ahaks..:D
adeii punya nostalgia ini gambar.. time dinner last semester..




tetiba aku rindu ngn kenangan dan memori semlm itu..
yang menghiasi ari2 remajaku, zaman aku mula mengenal sepa kawan, sahabat, rakan dan lawan..
zaman aku menuntut ilmu.. zaman keceriaan dan kegilaan remaja dlu..

teda kata yang dapat menggambarkan kegembiraan zaman itu.. aku rindu ngn suasananya.. aku rindu ngn semuanya.. dan kenangan itu akn kekal sebagai kenangan semalam..

KINI..
kita di pertemukan lagi wahai sahabat.. walau hanya dalam dunia maya.. tp keakraban masa lalu masi kekal, masi wujud walaupun da merentasi batas tahun..

semoga ukhwah ini akan berpanjangan..
aku rindu korg... geng2 SIT POLIKU june 2003 - jan 2005..:)

 * gmbr konvo yg nda cukup korum..

aiseh.. baru prasan.. cd gmbr aku tggl d sklh..
esok2 la smbung
erm.. baru semangat mo create post baru, kacau la plak.. hahahaha..:D



No comments: